سرجیو آگوئرو در یک تصادف به شدت صدمه دید!

ستاره فوتبال آرژانتینی “سرجیو آگوئرو” به دلیل تصادف سنگین خود در آمستردام هلند، بین 2 الی 4 هفته از دنیای فوتبال به دور خواهد بود.
باتوجه به ادعای منابع خبری، سرجیو آگوئرو مهاجم تیم منچسترسیتی هنگامی که سوار بر تاکسی به سمت فرودگاه آمستردام در حال حرکت بود تا خود را به پرواز منچستر برساند، دچار حادثه شده و صدمات نسبتا زیادی دیده است که همین موضوع می‌تواند حداقل 2 الی 4 هفته “سرجیو آگوئرو” را از دنیای فوتبال دور کند.
دلیل سفر “سرجیو آگوئرو” به شهر آمستردام هلند، حضور “مالوما” خواننده معروف کلمبیایی در این شهر و اجرای کنسرت زنده آن بوده است که سرجیو آگوئرو برای شرکت در کنسرت زنده این خواننده عازم آمستردام هلند می‌شود، اما هنگام بازگشت به منچستر دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل می‌شود تا مسابقه مهم خود مقابل چلسی را از دست ‌دهد، هرچند تیم منچسترسیتی باوجود غیبت سرجیو آگوئرو موفق شد تیم چلسی را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد.

سرجیو آگوئرو در یک تصادف به شدت صدمه دید!-2

سرجیو آگوئرو در خصوص این حادثه اینچنین گفت: راننده تاکسی نتوانست ماشین را کنترل کند، در حالی که راننده تاکسی ترمز می‌گرفت، با تیر برق برخورد کرد و این حادثه به وجود آمد. در حال حاضر دنده من شکسته است و نیاز به استراحت دارم، هرچند آسیب زیادی به من رسیده است.
در ابتدا گفته می‌شد که آسیب‌های “سرجیو آگوئرو” بسیار بد هستند و می‌تواند تا 8 هفته این ستاره آرژانتینی را از مسابقات دور کند، اما یک منبع نزدیک به این بازیکن گفت که آسیب‌های او خوشبختانه کمتر از حد انتظار هستند و تنها 2 الی 4 هفته از فوتبال فاصله خواهد گرفت. این درحالیست که هم بازی مقابل چلسی را از دست داد و هم بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال آرژانتین را از دست خواهد داد. 
پپ گواردیولا، مربی باشگاه منچسترسیتی هم تایید کرد که سرجیو آگوئرو در دو هفته آینده برای این تیم بازی نخواهد کرد.

 منبع : khodrobank
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *