شرکت آلکاتل 4 موبایل اقتصادی از خانواده Pixi و Pop را معرفی کرد

موبایلهای هوشمند مناسب و ارزان . دوری از هیاهوی برندها و انتخابی اقتصادی تر .

.

برخی افراد هیچوقت به هیاهوی تبلیغاتی سازندگان متعدد تلفن همراه توجهی ندارند و دوربین دوگانه، رزولوشن بالای نمایشگر، پردازنده قدرتمند و چندین گیگابایت رَم توجه آنها را جلب نمی کند. در واقع این خریداران به موبایلی با قیمت معقول برای اجرای کارکردهای عادی و معمولی خود نیاز دارند، و آلکاتل نیز همین گروه را هدف گرفته.

این کمپانی به تازگی 4 اسمارت فون را با نام های (Pixi 4 (5 و (Pixi 4 (6 و Pop 4 Plus و Pop 4S معرفی کرده، که به زودی از طریق خرده فروشان اینترنتی همچون آمازون، بست بای و غیره به بازار راه پیدا خواهند نمود.

alcatel-pop4s

 

قدرتمندترین موبایل در بین چهار مدل فوق، Pop 4S است که از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی بهره می گیرد، ضمن اینکه پردازنده هشت هسته ای و دو گیگابایت رَم در آن جای گرفته. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی است و دوربین ثانویه نیز از حسگر 5 مگاپیکسلی برخوردار گشته.

از دیگر امکانات این اسمارت فون می توان به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت های microSD اشاره کرد، ضمن اینکه باتری 2960 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تغذیه سخت افزار فوق را بر عهده دارد.

alcatel-pop4plus

 

مدل بعدی یعنی Pop 4 Plus کمی ضعیف تر است، و نمایشگر 5.5 اینچی آن از پنل اچ دی با رزولوشن 720×1280 بهره می گیرد. همچنین پردازنده 4 هسته ای و 1.5 گیگابایت رَم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار اصلی آن را تکمیل می کنند.

در این تلفن همراه نیز درگاه کارت حافظه microSD تعبیه شده، و دوربین های 8 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب به عنوان دوربین اصلی و سلفی ایفای نقش می کنند. باتری در نظر گرفته شده برای Pop 4 Plus ظرفیتی معادل 2500 میلی آمپر ساعت دارد.

alcatel-pixi46

 

در مورد (Pixi 4 (6 می توان به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن اچ دی اشاره کرد، ضمن اینکه چیپست اسنپدراگون 210 با 2 گیگابایت رَم در آن تعبیه شده. همچنین دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی در کنار باتری 2580 میلی آمپر ساعتی را می توان به فهرست مشخصات اصلی آن افزود.

alcatel-pixi45

 

نهایتاً به مدل (Pixi 4 (4 می رسیم، که کوچک ترین و البته ضعیف ترین موبایل در بین تمامی چهار مدل فوق به شمار می رود. نمایشگر 5 اینچی این اسمارت فون از رزولوشن ضعیف FWVGA یعنی 480×854 پیکسل برخوردار است، ضمن اینکه چیپست مدیاتک با پردازنده 4 هسته ای و 1.5 گیگابایت رَم در آن قرار گرفته اند.

حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت بوده اما به لطف درگاه microSD می توان آن را افزایش داد. همچنین باتری 2000 میلی آمپری به کار رفته در (Pixi 4 (4 نیز می تواند به خوبی از عهده سخت افزار نه چندان قوی فوق برآید.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه های فوق به صورت آنلاک و با قیمتی کمتر از 180 دلار به فروش می رسند، ضمن اینکه از گارانتی دو ساله آلکاتل برخوردار هستند و با احتساب مشخصات سخت افزاری، جزء بهترین گزینه ها در بازار موبایل های اقتصادی و ارزان قیمت به شمار می روند.

منبع : Digital Trends

[the_ad id=”1833″]

[the_ad id=”1836″]

[useful_banner_manager banners=33 count=1]

[useful_banner_manager banners=34 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *