شهرهایی با کارناوال ها و شادی بی پایان

کارناوال : در این یادداشت به معروف ترین کارناوال های سالانه در جهان اشاره خواهیم کرد

اگر جزو علاقه مندان به دنیای کارناوال ها و جشن های سالیانه هستید شاید بد نباشد که مقصد بعدی تورهای مسافرتی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که از نزدیک در یکی از این مراسم مفرح و شاد شرکت کنید و تجربه ای به یاد ماندنی را در سفرنامه ی خود به ثبت برسانید. اگرچه که تفکر قالب بر این است که شهر ریو در برزیل معروف ترین جشنها را در دنیا برگزار می کند، اما شاید بد نباشد بدانید جشن هایی بسیار با شکوه تر نیز در نقاط دیگر دنیا برگزار می شوند که شاید از وجود آنها بی اطلاع هستیم . در این پست به معروف ترین کارناوال های سالانه در جهان اشاره خواهیم کرد.

۱) کارناوال ونیز، ایتالیا

ایتالیا کشوری است پر از جشن ها و کارناوال های شاد و پر هیجان اما هیچ کارناوالی به اندازه ی کارناوال هایی که در ونیز به صورت سالانه برگزار می شوند نمی توانند جذاب و با شکوه باشند. به همین دلیل اگر دلتان می خواهد نقش یکی از هنرپیشه های اپرا را بازی کنید و با لباس های پر زرق و برق کلاسیک در شهر ظاهر شوید، این کارناوال مفرح و شاد را از دست ندهید و با ثبت نام در یکی از تورهای مسافرتی ونیز از حضور در این فستیوال ها بهره مند شوید.در این بین هستند کارناوال هایی که می توانید با خرید بلیط در آنها شرکت کنید. اگرچه شرکت در کارناوال هایی که به صورت آزاد در خیابان و اماکن عمومی برگزار می شوند برای شما رایگان خواهد بود.

۲) Trinidad & Tobago اسپانیا

این کارناوال یکی از بزرگ ترین و با شکوه ترین جشن های کارائیب به شمار می آید. شرکت کنندگان در این جشن با انجام رقص های محلی شور و هیجانی خاص را به خیابان ها می آورند. از طرف دیگر اجرای موسیقی های شاد زنده ،سرو انواع غذاها و خوراکی های محلی اسپانیولی، شما را به وجد خواهد آورد. با شرکت در این کارناوال محلی می توانید با سنت ها و آداب و رسوم مردم اسپانیا آشنا شوید. طرز لباس پوشیدن، موزیک، رقص و دیگر سنت های این نژاد در طول کارناوال به خوبی محسوس خواهد بود.

۳) کوبک ، کانادا

اگر از علاقه مندان به ورزش های زمستانی هستید به طور حتم از شرکت در این کارناوال لذت خواهید برد. این کارناوال که تحت تاثیر آداب و رسوم و فرهنگ فرانسه در این شهر برگزار می شود موقعیت خوبی است برای طرفداران اسکی ، اسنوبورد ، پاتیناژ و دیگر ورزش هایی که وابسته به برف و سرمای زمستان هستند. به این ترتیب اگر قصد دارید در این کارناوال زمستانه شرکت کنید لازم است از قبل در رابطه با رزرو تورهای مسافرتی و یا اتاق در هتل اقدام نمائید. این کارناوال در کنار تفریحات زمستانه ی خود محیطی شاد و مفرح را برای شرکت کنندگان فراهم خواهد آورد.

۴) Santa Cruz de Tenerife جزیره ی قناری

جزیره ی قناری تنها مقصد گرم سیر در اروپا محسوب می شود. بنابراین می توانید در کنار دریای زیبا و نور ملایم خورشید از شرکت در کارناوال جذاب و دیدنی Santa Cruz نیز لذت ببرید. این کارناوال که در زمستان برگزار می شود مملوء است از رنگ، رقص و موزیک های شاد و مهیج . شما می توانید در این فصل کمال استفاده را از میهمانی های شبانه ی خیابانی نیز ببرید و بنا بر تمایل خود در پارتی های محلی که به صورت عمومی در معابر اجرا می شوند و یا مهمانی های لوکس در کشتی ها و یا هتل های مجلل  لذت ببرید.به یاد داشته باشید که انتخاب این جزیره به عنوان مقصد تورهای نوروزی نیز می تواند لذت و تجربه ای منحصر به فرد را برای شما به همراه داشته باشد.

۵) Basel سوئیس

از دیگر فستیوال های پرشورُ هیجان زمستانی می توان به این فستیوال سوئیسی اشاره کرد. اگرچه این فستیوال یک هفته بعد از اتمام فستیوال های دیگر زمستانی افتتاح می شود اما به عنوان یکی از باشکوه ترین و محبوب ترین فستیوال های اروپای شناخته خواهد شد.  فستیوال Basel بین ماه های فبریه و مارچ برگزار می شود. شرکت کنندگان در این فستیوال با پوشیدن بیش از ۲۰۰۰ ماسک خاص و منحصر به فرد در سرتاسر خیابان و معابر دیده می شوند. موزیک و رقص از دیگر جنبه های جالب و دیدنی این فستیوال زمستانه است.

آسیا

[the_ad id=”1833″]

[the_ad id=”1836″]

[useful_banner_manager banners=33 count=1]

[useful_banner_manager banners=34 count=1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *