طولانی ترین خودروهای جهان را بمناسبت طولانی ترین شب سال ، اینجا ببینید

طولانی ترین خودروهای جهان ؛ یکی از اصلی ترین دلایل طراحی لموزین ها این بود که راننده نتواند صحبت های بین سرنشینان را بشنود و به این ترتیب یک محیط کاملا شخصی برای سرنشینان به وجود می‌آمد.

 طولانی ترین خودروهای جهان را بمناسبت طولانی ترین شب سال ، اینجا ببینید

به گزارش ” آبرنگ ” و به نقل از خودروبانک ، خودروهای لموزین را معمولا در هنگام حضور افراد مشهور و سلبریتی ها بر روی فرش قرمز مشاهده می کنیم. خودروهای لموزین نخستین بار در سال 1902 پدیدار شدند البته در ان زمان این خودروها کمی متفاوت با امروز بودند. در لموزین های قدیمی راننده در بخشی کاملا جدا از سرنشینان قرار داشت.
یکی از اصلی ترین دلایل طراحی لموزین ها این بود که راننده نتواند صحبت های بین سرنشینان را بشنود و به این ترتیب یک محیط کاملا شخصی برای سرنشینان به وجود می‌آمد. بیشتر خودروهای لموزین امروزه سدان هایی هستند که طول آنها به شکل غیر عادی افزایش پیدا کرده است. اما در اینجا به شما خودروهایی حتی غیر عادی تر را نیز به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با معرفی بزرگترین خودروهای لموزین با خودروبانک همراه باشید.


کوروت لموزین

10. کوروت لموزین
این شورولت کوروت لموزین با داشتن ۷ متر طول طویل ترین کوروتی است که تا کنون ساخته شده است. همانند بسیاری از لموزین های دیگر این خودرو نیز در داخل کابین مجهز به بار، سیستم پخش موزیک پیشرفته و بسیاری امکانات دیگر است. ساخت این خودرو برای سازنده ی آن ۸ ماه زمان برده است.


مینی کوپر لموزین

طولانی ترین خودروهای جهان

9. مینی کوپر لموزین
این مینی کوپر با داشتن طولی به اندازه ی یک اتوبوس، چیزی در حدود 8 متر طول دارد. این خودروی شش چرخ دارای یک تلویزیون، پخش کننده ی دی وی دی، دیسکو و چراغ عای نئونی در داخل کابین است.


هامر لموزین

8. هامر لموزین
چه چیزی می تواند در خیابان بیشتر از یک هامر H2 لموزین آن هم به رنگ صورتی جلب توجه کند؟ این خودرو در هنگام حرکت در خیابان به معنای واقعی کلمه تابلو است. در داخل کابین این خودرو سه عدد تلویزیون، چراغ های دیسکو، چراغ های لیزری و سیستم صوتی 1800 واتی وجود دارد. همچنین تودوزی آن با چرم صورتی رنگ پوشیده شده است.
رینگ های آلومینیومی این خودرو نیز ارای قطر ۲۲ اینچی هستند. جالب است بدانید که این خودرو برای رنت است و می‌توان آن را اجاره کرد.


لموزین بوئینگ 727

7. لموزین بوئینگ 727
معمولا از باقی مانده‌ی هواپیما ها چیزهای بسیار زیادی را می توان درست کرد همانند خانه و یا رستوران هواپیمایی اما ساخت یک لموزین از بقایای یک هواپیما کار نامعمولی است. این خودرو با استفاده از بقایای یک بوئینگ 727 و اجرای آنها بر روی یک اتوبوس مرسدس بنز ساخته شده است. در داخل این لموزین، شومینه، تلویزیون و بار موجود هستند. این خودرو را می توان به قیمت ماهانه ۱۰۰ هزار دلار اجاره کرد و قیمت فروش تعیین شده برای آن نیز معادل ۱ میلیون دلار است. این خودرو توانایی حمل 50 نفر را دارد و یک گزینه ی بسیار خوب برای خانواده های پر جمعیت است.


لموزین دوج کمپر

6. لموزین دوج کمپر
با این لموزین می توانید به کمپ نیز بروید.این خودرو یک وانت دوج لموزین است که در عقب آن یک کاروان کمپ نیز نصب شده است. این خودرو را می توان در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.


لموزین لادا
5. لموزین لادا
اگر به دنبال یک لموزین ارزان قیمت باشید این لادا گزینه ی خوبی است. این لادا حتی مصرف صوخت مناسبی نیز دارد.


کامیون Midnight Rider

طولانی ترین خودروهای جهان
4. کامیون Midnight Rider
این خودرو در کتاب رکورد های گینس نام خود را به عنوان سنگشین وزن ترین خودروی لموزین ثبت کرده است. این لموزین 23 تن وزن، ۲۱ متر طول و 4 متر عرض دارد. این خودرو را دو طراحی امریکایی ساخته اند و نام آن را نیز از یک فیلم سینمایی به همین نام اقتباس کرده اند.


کولوسیوس
3. کولوسیوس
کولوسیوس یکی از بزرگترین خودروهای لموزین است.این خودرو مجهز به صندلی های تلویزیون دار است و در داخل کابین آن DJ نیز وجود دارد. سیستم نورپردازی، کارااوکه و بسیاری امکانات دیگر نیز در این خودرو موجود هستند. فضای داخلی آن نیز 30 نفر گنجایش دارد و می‌توان در آن یک مهمانی گرفت.


آبی غول پیکر

2. آبی غول پیکر
این خودرو از لحاض ابعاد دومین لموزین بزرگی است که مجوز تردد در خیابان را دارد. این خودرو دارای 11 صندلی بوده و در داخل آن نورپردازی نئونی و لیزری وجود دارد. این خودرو در شهر لاس وگاس است و ساخت آن 500 هزار دلار امریکا هزینه در بر داشته است.


رویای آمریکایی

1. رویای آمریکایی
همانطور که از نام آن پیداست این یک خودروی رویایی است. مالک این لموزین ۳۰.5 متری جی اوهنبرگ است. نام این مدل نیز به عنوان درازترین خودرو در کتاب رکوردهای گینس وجود دارد. این خودرو 26 چرخ دارد و در عقب آن یک استخر به همراه سکوی شیرجه نیز وجود دارد. همچنین جکوزی و سکوی نشستن برای هلیکوپتر نیز از دیگر امکانات این خودرو هستند.

طولانی ترین خودروهای جهان


[maxbutton id="4"][maxbutton id="5"][maxbutton id="8"]

[useful_banner_manager banners=9 count=1]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *