لیست اخراجی ها و خریدهای برانکو لو رفت! / یک مدافع خارجی آسیایی جذب خواهد شد

برانکو ایوانکوویچ در جلسه بعدی هیئت مدیره پرسپولیس نیازهای خود برای نقل و انتقالات نیم فصل را به باشگاه ارائه خواهد کرد؛ اما تقریبا مشخص است سرمربی پرسپولیس چه اندیشه هایی در نقل و انتقالات زمستانی دارد. 

برانکو ایوانکوویچ طبق برنامه ریزی های انجام شده به جلسه بعدی هیئت مدیره که بعد از اردوی دبی برگزار می شود دعوت خواهد شد. مسئولان باشگاه قصد دارند با دعوت از برانکو گزارش آخرین وضعیت تیم را از وی دریافت کرده و برنامه های نقل و انتقالاتی این مربی را جویا شوند.

البته علی اکبر طاهری تا حدود زیادی در جریان برنامه های نقل و انتقالاتی برانکو قرار دارد اما سرپرست باشگاه پرسپولیس این روزها سعی می کند ارتباط نزدیک تری با هیئت مدیره داشته باشد.

اعضای هیئت مدیره در جریان تغییرات وزارت ورزش، حمایت هایی از طاهری داشته اند و طبق اعلام گل‌زاده قرار است برانکو در جلسه بعدی هیئت مدیره نیازهای نقل و انتقالاتی خود را اعلام کند.

براساس اخبار دریافتی برانکو به طور حتم یک مدافع خارجی آسیایی را جایگزین آنتونی گولچ خواهد کرد.

فسخ قرارداد پلی یانسکی و پریمیوف نیز بستگی به این دارد که این دو بازیکن اوکراینی تا چه اندازه از نظر مالی با باشگاه به توافق برسند.

باشگاه پرسپولیس با این دو بازیکن جنجالی قرارداد دو ساله امضا کرده و اگر این دو بازیکن حاضر شوند بابت یک فصل و نیم باقی مانده قرارداد خود مبلغی دریافت نکرده یا مبلغ کمی طلب کنند باشگاه نسبت به فسخ قرارداد آنها اقدام خواهد کرد اما اگر آنها خواهان دریافت حقوق زیادی شوند عملا فسخ قرارداد با آنها منتفی خواهد شد.

در صورتی که پلی یانسکی قرارداد خود را فسخ کند یک مدافع ایرانی یا خارجی به جای او جذب خواهد شد. از پورقاز به عنوان یکی از گزینه های مدنظر برانکو برای دفاع میانی یاد می شود.

تیم پرسپولیس با توجه به جدایی گولچ فقط پلی یانسکی، سید جلال حسینی و محمد انصاری را در قلب خط دفاعی در اختیار دارد و بازیکن تخصصی دیگری برای این دو پست نداشته و با توجه به حضور در دو جام نیاز به جذب مدافع بیش از پیش احساس می شود.

در صورتی که برانکو موفق به جذب دو مدافع میانی قدرتمند و شش‌دانگ شود احتمال استفاده از محمد انصاری در دفاع چپ وجود دارد، در غیر این صورت برانکو یک مدافع چپ خارجی یا ایرانی جذب خواهد کرد.

برانکو در آغاز فصل خواهان جذب سعید آقایی مدافع تراکتورسازی شده بود اما باشگاه گسترش فولاد رضایت‌نامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر نکرد و او را بار دیگر در اختیار تراکتورسازی قرار داد. هنوز مشخص نیست برانکو برای دفاع چپ چه گزینه ای دارد و به احتمال فراوان ناچار به جذب یک مدافع خارجی خواهد شد.

سروش رفیعی اصلی ترین گزینه برانکو برای تقویت خط میانی و فاز حمله است. در صورت فسخ قرارداد پریمیوف، یک مهاجم خارجی نیز جانشین این بازیکن خواهد شد.

از محمد آرام طبع به عنوان یکی از گزینه هایی یاد می شود که احتمال خروج وی از پرسپولیس وجود دارد. همچنین احمد نوراللهی ممکن است در صورت تداوم نیمکت نشینی از دانشگاه انصراف داده و به عنوان سرباز به تراکتورسازی برود و پس از طی دوران خدمت سربازی طبق قرارداد باقی مانده به پرسپولیس بازگردد.

مجموع برنامه های نقل و انتقالاتی برانکو در این موارد خلاصه می شود مگر اینکه بازیکن شاخص دیگری توجه وی را جلب کرده و امکان جذب او وجود داشته باشد.

منبع : نود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *