نسخه 6 چرخ بی ام و X5

شاید زمانی که شرکت خودروسازی مرسدس بنز با طراحی و ساخت G کلاس 6 چرخ محرک، توانست توجه بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های بین المللی را به خود جلب کند و تبدیل به یک خودروی بسیار ویژه و منحصربه فرد در صنعت خودروسازی شود، اما حالا دیگر کسی با خبر تولید یک ماشین 6 چرخ هیجان زده نمی‌شود، زیرا پس از کمپانی خودروسازی مرسدس بنز، شرکت‌های خودروساز و تیونرهای مختلفی دست به تولید ماشین‌های 6 چرخ زده‌اند که هیچکدام نتوانستند به پای کمپانی خودروسازی مرسدس بنز و محصول ویژه 6 چرخ آن برسند. حال در کنار شرکت‌های بزرگ خودروسازی و تیونرهای مطرح بین المللی، اخیرا یک متخصص سیستم صوتی به سراغ ساخت یک خودروی شاسی بلند 6 چرخ رفته است که در ادامه شما را با آن آشنا می‌کنیم.

نسخه 6 چرخ بی ام و X5 -2

خودروی شاسی بلند X5 از نسل E53، سوژه مناسب برای Nautiluz Creation بوده است تا آن را تبدیل به یک خودروی 6 چرخ کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، Nautiluz Creation یک فروشگاه بزرگ سیستم‌های استریوی اتومبیل در شهر “فردریکستاد” کشور نروژ است که خیلی‌ها آن را به خاطر پروژه‌های عجیبش می‌شناسند، همچون خودروی شاسی بلند X5 که درب‌های جلو و عقب آن به یک دیگر متصل شده بود و به صورت یکپارچه باز می‌شوند که در نوع خود جالب است، اما ویژه‌تر از آن، حجم سنگین سیستم‌های صوتی و بلندگو بر روی این اتومبیل است تا تخصص اصلی این شرکت به نمایش گذاشته شود.

نسخه 6 چرخ بی ام و X5 -3

حال باوجود این موارد، این فروشگاه اخیرا دست به یک کار بزرگ‌تر زده و همان خودروی شاسی بلند X5 را با اتصال قسمت اضافه، تبدیل به یک خودروی بزرگ 6 چرخ کرده است . از لحاظ فنی، به نظر نمی‌رسد که جفت محورهای عقب این خودرو محرک باشند و بیشتر به نظر می‌رسد که یک پروژه نمادین برای رژه این خودرو در خیابان‌ها باشد تا فضای بیشتر برای نصب سیستم‌های صوتی بیشتر بر روی X5 مهیا شود.

 khodrobank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *