اپل احتمالا فقط 20میلیون آیفون X تا پایان 2017 عرضه خواهد کرد

این‌روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که اخبار مربوط به آی‌فون X و به‌طور خاص، مشکلات مربوط به تولید و تاخیر در عرضه این گوشی را نشنیده باشد. تاکنون خبرها و گزارش‌های متعددی در خصوص علل تاخیر در عرضه آی‌فون X منتشر شده و اپل نیز همانند گذشته، در قبال تمامی ‌این اخبار سکوت اختیار کرده و بعید به‌نظر می‌رسد که این سکوت در آینده نیز شکسته شود.

اما بروز چنین مشکلاتی در تامین قطعات این گوشی، ممکن است مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران و همچنین وضعیت مالی این شرکت به‌وجود آورد چراکه براساس گزارشی که اخیرا در وب‌سایت Nikkei Asian Review منتشر شده، کمپانی اپل فقط 20میلیون آیفون X را تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد.

اگرچه این حجم از فروش گوشی هوشمند در طی چند ماه، رقم قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید اما ظاهرا نیمی‌ از آن تعدادی است که اپل برای عرضه در سال 2017 پیش‌بینی کرده بود. درواقع، این گزارش همسو با خبرهایی بوده که اخیرا در خصوص محدود بودن تعداد گوشی‌های قابل‌عرضه آی‌فون X در ماه‌های پایانی امسال منتشر شده است.

اپل احتمالا فقط 20میلیون آیفون X تا پایان 2017 عرضه خواهد کرد-2

گفته می‌شود که وضعیت تولید و عرضه آی‌فون X در اواسط سال 2018، به وضعیت طبیعی خود خواهد رسید. همان‌طور که می‌دانید، پیش‌فروش این اسمارت‌‌فون از 27 اکتبر آغاز خواهد شد و سوم نوامبر نیز زمان ارسال این گوشی برای خریداران اعلام شده است.

آی تی رسان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *