تولید بلندگوی 4K توسط ال جی ! / ادعایی عجیب توسط کمپانی ال جی

تولید بلندگوی 4K توسط ال جی ؛ شرکت ال‌جی طی خبری که منتشر شد اعلام کرده است که موفق به تولید بلندگوهای ۴K شده است. ادعایی که از نظر منطقی مضحک و خنده دار به نطر می رسد.

 تولید بلندگوی ۴K توسط ال جی ! / ادعایی عجیب توسط کمپانی ال جی

تولید بلندگوی 4K توسط ال جی ؛ شرکت ال‌جی طی خبری که منتشر شد اعلام کرده است که موفق به تولید بلندگوهای ۴K شده است. ادعایی که از نظر منطقی مضحک و خنده دار به نطر می رسد.

به گزارش ” X ” به نقل از کلیک ، از میان تمام محصولاتی که در نمایشکاه CES امسال مشاهده شد، آن هایی که تنها به صورت شفاهی و غیرعملی ادعا می کنند که محصول خاصی را تولید خواهند کرد، جز کم ارزش ترین ها محسوب می شوند. بیاید این موضوع را با مثالی از شرکت ال‌جی پر افتخار بهتر بررسی کنیم. این شرکت کره‌ای از چند فرمول ریاضی کاملا من‌در‌آوردی به منظور موجه نشان دادن ادعای خود در تولید یک بلندگو با وضوح بالای ۴K استفاده کرده است. نام این بلندگو SJ9 است. اگر شما به دو کانال صوتی ۲۴bit / 96kHz گوش دهید در نتیجه شما با یک جریان داده ای بیشتر از ۴۰۰۰ کیلوبیت در ثانیه روبرو خواهید شد.

اما سوال این جا است که آیا وضوح ۴K که در تلویزیون ها وجود دارد مربوط به داده هایی می شوند که در حال پردازش در ثانیه هستند؟ خیر. وضوح ۴K به وضوح افقی یک صفحه نمایش اشاره دارد که در واقع همان تعداد پیکسل ها است. به عبارت دیگر به وضوح تصویر ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ در تلویزیون ها ۴K گفته می شود. زیرا به طور کلی چنین تلویزیونی چیزی در حدود ۴۰۰۰ پیکسل دارد. اما پیکسل در حوزه لوازم صوتی  وجود ندارد و در نتیجه چیزی به عنوان یک بلنگوی ۴K اصلا نمی تواند وجود خارجی داشته باشد. با این اوصاف باید گفت که ال‌جی هیچ توجه ای به حرمت کلام یا ارزشی که در طبقه بندی فناوری ها وجود دارد، قائل نیست.

منبع: msn 

[maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”8″ ] [maxbutton id=”5″ ] [maxbutton id=”10″ ] [maxbutton id=”11″ ] [maxbutton id=”12″ ] [maxbutton id=”13″ ] [maxbutton id=”14″ ] [maxbutton id=”15″ ] [maxbutton id=”16″ ] [maxbutton id=”17″ ] 


[useful_banner_manager banners=9 count=1]


 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *