معرفی اعضای جدید خانواده کوئید در آستانه ورود به بازار ایران

رنو کوئید تا کنون موفق ترین محصول رنو در هند بوده است و این کمپانی قصد دارد که محصولات کوئید را با ارائه چهار مدل جدید گسترش دهد.

به نقل از عصرخودرو، یکی از مشخصه های بارز رنو ، وسعت و دامنه گسترده آن در بازارهای جهانی و همچنین  قیمت مناسب و رقابتی محصولات  این شرکت است. این کمپانی عظیم فرانسوی، در مدت ۱۳ سال موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان شده و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲  فروش محصولات خود را به ۲ میلیون دستگاه در سال برساند.

جهت رسیدن به این هدف، مدیر عامل و رئیس اجرائی رنو اعلام کرد: بطور حتم ما سبد محصولات رنو کوئید را با معرفی دو مدل جدید که در دو سگمنت عرضه می شود، گسترش خواهیم داد. ابتدا روی بازار هند تمرکز خواهیم کرد و سپس آن را در سراسر جهان گسترش خواهیم داد.

معرفی اعضای جدید خانواده کوئید در آستانه ورود به بازار ایران-2

استفان مولر، مسئول اجرائی رنو می گوید: استراتژی جهانی ما بر اساس توسعه خط تولید محصولات رنو کوئید از ۱ تا ۴ مدل، طراحی دوباره مدل های لوگان و ساندرو، داستر طرح جدید و شاسی بلند کامپکت، در آینده نزدیک خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *