بازی Metal Gear Survive چه زمانی منتشر می شود؟

پس از مدت ها انتظار، سرانجام شرکت ژاپنی کونامی تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive را در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد.

اگر خاطرتان باشد، شرکت کونامی در جریان نمایشگاه بزرگ گیمزکام سال میلادی گذشته (۲۰۱۶) از نسخه جدید مجموعه پرطرفدار و محبوب Metal Gear به ناممتال گیر سروایو رونمایی کرد. در این رویداد، سازندگان اطلاعات بیشتری در خصوص گیم پلی و داستان این عنوان ویدیویی مورد انتظار ارائه کردند اما حرفی در خصوص تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive به میان زده نشد.

حال پس از گذشت بیش از یک سال از مراسم گیمزکام ۲۰۱۶ و تاخیر در انتشار، شرکت کونامی به تازگی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر، در قالب توییتی تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive را اعلام کرد. بر این اساس، این عنوان ویدیویی مورد انتظار در تاریخ ۲۰ فوریه سال میلادی آینده (۱ اسفند ماه سال ۹۶) در ایالات متحده آمریکا و در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۸ (۳ اسفند ماه سال ۹۶) در اروپا بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر می شود.

همچنین از امروز علاقه مندان و بازیکنان می توانند با مراجعه به دو فروشگاه پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو نسبت به پیش خرید بازی Metal Gear Survive اقدام کنند. همانند سایر عناوین ویدیویی، سازندگان مزایا و امتیازاتی را برای پیش خرید این عنوان در نظر گرفته اند.

بنابراین، افرادی که تا پیش از تاریخ مذکور این عنوان را پیش خرید کنند، پک ویژه Survival را به صورت رایگان دریافت می کنند. این پک شامل چهار اسلحه طلایی به نام های Bat, Sledgehammer, Survival Machete و Survival Spear، دو ژست به نام های Happy و Thumbs-up، چهار روسری بقا به رنگ های طوسی، سبز، آبی و صورتی و یک طرح صورت کابوکی می شود. به علاوه، این پک دارای لوازم جانبی چندین پلاک اسم و باکسمن (Boxman) است.

بازی Metal Gear Survive چه زمانی منتشر می شود؟-2

بازی Metal Gear Survive اولین نسخه از مجموعه متال گیر به شمار می رود که آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری Metal Gear، در طراحی، ساخت و توسعه آن هیچ نقشی ندارد. عدم حضور هیدئو کوجیما در شرکت کونامی باعث شده که این عنوان جدید داستان کاملا متفاوتی در مقایسه با نسخه های پیشین دارد و حتی هدف اصلی سازندگان در این بازی، خلق بخش چند نفره مهیج است.

داستان این بازی پس از وقایع و حوادث Metal Gear Solid V: Ground Zeroes جریان دارد که گروهی از سربازان Militaires Sans Frontières وارد سیاه چاله شده و به دنیای کاملا عجیب و غریبی سفر می کنند. این دنیا مملو از زامبی ها است که برای حفظ جان خود، باید به کمک دوستان و هم تیمی های خود سخت تلاش کنید و زامبی های دیوانه یکی پس از دیگری بکشید!

همان طور که می دانید، زمانی که صحبت از یک بازی سبک حفظ بقا می شود، همکاری تیمی و بخش چند نفره حرف اول را می زند. حال از آنجا که سری متال گیر به مخفی کاری معروف است، شاید ایده مبارزه با زامبی ها در نسخه جدید این مجموعه چندان مناسب نباشد و طرفداران این فرانچایز از این عنوان استقبال نکنند. اما باید در نظر داشته باشید چیزی که برای شرکت کونامی ارزش دارد، تلفیق المان مخفی کاری با المان همکاری تیمی و Co-op و خلق گیم پلی هیجان انگیزی است که این موضوع را به کمک داستانی جدید و مرتبط با زامبی و حفظ بقا و در قالب عنوان ویدیویی Metal Gear Survive برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

بازی Metal Gear Survive چه زمانی منتشر می شود؟-3

البته شرکت کونامی در بیانیه های مختلف تاکید کرده است که بازی Metal Gear Survive هرگز ریشه مخفی کاری و جاسوسی خود را از دست نمی دهد و گیم پلی بی نظیری در انتظار بازیکنان و طرفداران است. اگرچه آقای هیدئو کوجیما به تمجدید و تشویق این عنوان نپرداخته و حتی ایده مبارزه با زامبی ها را در این سری مناسب نمی داند و با آن مخالف است.

در پایان، بهتر است بدانید بازی ویدیویی متال گیر سروایو برای عرضه در سال میلادی ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده بود که گویا روند طی مراحل ساخت و توسعه بازی مطابق پیش بینی های سازندگان نبوده و کونامی مجبورا عرضه این عنوان را به اوایل سال آینده میلادی (۲۰۱۸) موکول کرد.

کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *