رشد فوری گل و گیاه با این ترفند ساده

یکشنبه 1402/07/09

رشد فوری گل و گیاه و حتی درختان و درختچه های زینتی راهکار بسیار ساده ای دارد که در این مطلب از سایت آبرنگ به آن خواهیم پرداخت… گیاهان برای رشد به چند عامل مهم و اساسی نیاز دارند که اگر هر کدام از آنها دچار نقص گردد حتماً رشد گیاهان دچار اختلال خواهد شد اما با تمام این تفاسیر شما با یک روش بسیار ساده می توانید رشد گیاهان مختلف خود در آپارتمان، حیاط منزل، گلخانه ها و هر مکان دیگری را چندین برابر کنید.

به نظر شما چرا در محیط های بسیار مرطوب و پربارش، رشد طولی و عرضی گیاهان بسیار بیشتر از سایر مناطق است؟ پاسخ بسیار ساده است: به دلیل وجود آب و رطوبت فراوان، اما نه فقط در داخل خاک بلکه در هوا. حال بد نیست با همین مقدار توضیحات، روش اصلی را به شما آموزش دهیم: بهترین روش برای اینکه شاهد رشد فوری گل های زیبای خود و یا درختان و درختچه های زینتی و حتی درختان میوه خود باشید این است که آنها را از بالا آبیاری کنید نه از ریشه، به همین راحتی.

اکثر ما عادت به آبیاری گیاهان از ریشه داریم به این شکل که مقداری آب را زیر گیاه ریخته و آنرا سیراب می کنیم اما بد نیست بدانید که چنین روشی برای رشد فوری گل و گیاه اصلاً مناسب نیست. برای رشد سریع گیاهان بهتر است آب را از بالا و لابلای برگ ها و ساقه های گیاه جاری کنید تا شاخه ها، سرشاخه ها و جوانه های ریز ابتدا خیس شده سپس آب به ریشه و خاک برسد، پس از 1 تا 2 هفته تاثیر این روش بینظیر را بخوبی خواهید دید.

این روش بسیار موثر را امتحان کنید و نظرات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آبرنگ

 

2 دیدگاه دربارهٔ «رشد فوری گل و گیاه با این ترفند ساده;

  1. باید جالب باشه
    این روش رو امتحان میکنم نتیجشو یکی دو هفته دیگه همینجا میگم.
    ببینیم درسته یا نه!

    1. سلام و درود دوست عزیز

      ==> روش مناسبیه، امیدواریم حتماً نتیجه بسیار مثبتی دریافت کنید.

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *